Administraţia Blaxy Resort va avea o echipă profesionistă dedicată gestionării optime a proprietăţilor şi vacanţelor membrilor Blaxy Resort.

Iată activităţile noastre viitoare:

  • Ne vom ocupa de buna funcţionare şi întreţinere a Condo-urilor membrilor Blaxy, de curăţenia, buna funcţionare şi îmbunătăţirea spaţiilor comune (holuri, recepţie, lifturi etc.), de relaţia cu furnizorii de consumabile şi produse pentru Condo-uri, de relaţia cu furnizorii de utilităţi pentru Complex (apă, curent electric, TV), de relaţia cu furnizorii de servicii (curăţenie, gunoi, reparaţii, securitate etc.), de obţinerea celor mai bune şi avantajoase servicii pentru membri din partea comercianţilor din Blaxy Resort , din partea cluburilor şi a prestatorilor de servicii din cadrul Blaxy Resort.
  • Ne vom asigura ca fiecare aspect să fie așa cum vă doriţi, atunci când veniţi la Blaxy.
  • Vom prelua de la membri sarcina de a asigura Condo-urile pentru orice evenimente neplăcute.
  • Marketing şi promovare pentru profitul dumneavoastră. Vom oferta în regim turistic vacanţele de lux prin agenţii de turism, rezervări online prin site-urile mari, reviste de călătorii şi vacanţă, e-mailing către foşti oaspeţi. Vom lucra în beneficiul membrilor Blaxy, proprietari periodici în Resort.
  • Relaţia cu membrii Blaxy (corespondenţa, gestionare cont, preluarea solicitărilor de rezervare, ofertare vacanţe, întocmire situaţie financiară, organizarea vacanţelor, preluarea extraopţiunilor şi rezervări de pachete specifice all inclusive, întocmire de vacanţe personalizate cu activităţi la cerere).